VSR organiseert op woensdag 6 september a.s. de VSR-Kennisdag en de Zomerborrel in het Koetshuis De Haar in Haarzuilens. Het thema van de Kennisdag is de “Digitale verleiding in de professionele schoonmaak”. De wereld digitaliseert. Wat zijn de gevolgen van de toenemende e-commerce voor de professionele schoonmaak?
Dr.Maurits Kaptein (auteur van het boek “Digitale verleiding, hoe beïnvloedingsprofielen de online marketing op zijn kop zetten”), Floyd Sijmons (CEO Helpling Nederland), Leonard Blommendaal (directeur shoppingminds.nl), Leon Hermse (Business Bevelopment Manager Vebego/Cleandeal.nl) en dr. Thijs Broekhuisen (associate professor Universiteit Groningen) informeren u op inspirerende wijze over de nieuwste ontwikkelingen in de digitale beïnvloeding en e-commerce.
Er is een nieuwe generatie schoonmaakbedrijven toegetreden op de professionele schoonmaakmarkt. Niet vanuit de professionele markt zelf, maar vanuit een heel andere hoek. Bedrijven als Helpling en Book a Tiger zijn opgericht door jonge initiatiefrijke ondernemers zonder schoonmaakachtergrond. Zij zagen een markt in de bemiddeling van schoonmaker en consument en hebben inmiddels ook de professionele markt ontdekt. Wat doet de gevestigde orde? Afwachten of reageren.
Meld u hier aan voor een innoverende ontmoeting met de digitalisering in de schoonmaak! Klik hier voor het volledig programma.